Wysłany: 2012-01-13, 20:34 Nowy, lepszy, ciekawszy TDM - Game Mod by Me
Siemka. Strzelam, że Game Mod z którego korzysta serwer macie z neta. Nie wnikam w to, ale muszę powiedzieć, że aktualny Game Mod to żadna rewelacja. Nie działają /stats (/stat) ponieważ nie zapisuje żadnych zabójstw ani śmierci. Jestem początkującym pawnerem ale sądzę, że potrafiłbym napisać skrypt lepszy od tego. Jednak chcę poznać wasze opinie. Na próżno nie będę harował :D
Postanowiłem wprowadzić:
- System obowiązkowej rejestracji przy wejściu na serwer
- Akceptacja regulaminu serwera obowiązkowa
- Bazy gangów, każdy gang będzie miał unikalne miejsce z pojazdami itd.
- Każdy gang ma skin lidera (bossa)
- Ulepszona wybierałka skinów z dźwiękiem
- EXTRA! Audio Plugin czyli:
a) muza na serwerze
b) radio na serwerze
- i wiele, wiele więcej
Twoja ulubiona gra: GTA SA Pomógł: 9 razy Wiek: 15 Dołączył: 03 Paź 2010 Posty: 265 Piwa: 7/1
Wysłany: 2012-01-14, 11:09
- EXTRA! Audio Plugin czyli:
a) muza na serwerze
b) radio na serwerze
- i wiele, wiele więcej
Z tym to rzeczywiście zaszalałeś ^^
Jeżeli chcesz pomóc, nie ma sprawy. Lecz najpierw skontaktuj się ze mną pod numer GG (10830178) i wtedy powiem Ci co chciałbym zobaczyć na serwerze. Bo jeżlei odwalisz Gamemod'a "od tak" zwyczajnie moge go nieprzyjąć i wtedy praca pójdzie na marne
Dobrze że znalazł się jakiś pawner ;) Czyli tak jak mówię, skotanktuj się ze mną, obgadamy wszystko (bo mam już kilka/kilkanaście koncepcji) i wtedy możemy zacząć pisać gamemoda.
Twoja ulubiona gra: Scarface/Just Cause 2
Wiek: 22 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 8 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2012-01-14, 12:33
MrAnonim111, każdy kto jest chętny do pomocy nad udoskonalaniem servera jest mile widziany i właśnie takich ludzi jak Ty szukamy. Ogarnij sprawę z Piotrkiem, mam nadzieje, że będzie to owocna kolaboracja :)